Przejdź do portalu ista connect

i sprawdzaj na bieżąco zużycie ciepła oraz wody w swoim mieszkaniu, by skuteczniej oszczędzać.

Przejdź do ista connect

Usługa ista connect

ista connect to usługa, w ramach której uzyskujesz dostęp do portalu, dzięki któremu możesz regularnie kontrolować poziom zużycia ciepła oraz wody w Twoim mieszkaniu.

Ponieważ będziesz miał podgląd na aktualne zużycie, wysokość rachunków za ogrzewanie i wodę już nigdy Cię nie zaskoczy.

ista connect to realne korzyści, zarówno dla mieszkańca jak i zarządcy budynku. Poznaj je już teraz.

Dla mieszkańca

ista connect gwarantuje:

  • comiesięczne informacje o wielkości zużycia ciepła i wody

  • możliwość porównania zużycia do średniej budynku

  • łatwą, intuicyjną obsługę, także na urządzeniach mobilnych

  • możliwość obniżenia kosztów dodatkowo do 10%

  • oszczędność czasu i wygodę

  • podgląd zużycia w rozkładzie na pomieszczenia

  • ułatwienia dla osób wynajmujących mieszkania

Demo produktu ista connect

Jeżeli jesteś już użytkownikiem ista connect: korzystaj już teraz.

Zobacz demo 

Dla zarządcy

ista connect gwarantuje:

  • pomoc w skutecznym i nowoczesnym zarządzaniu

  • minimalizacja liczby zapytań mieszkańców

  • realne oszczędności dla mieszkańców

  • lepsze postrzeganie pracy Zarządcy

  • transparencję działań Zarzadcy

  • podniesienie atrakcyjności nieruchomości

’’

 

 

Materiały do pobrania:

Ulotka


PDF, 1.1MB


Pobierz pdf

FAQ

Najważniejsze pytania i odpowiedzi dotyczące usługi ista connect, zebrane w jednym miejscu dla Twojej wygody.

Mieszkaniec

Zarządca

  1. Jakie wymagania muszą zostać spełnione abym mógł korzystać z usługi ista connect?

    Przede wszystkim w nieruchomości muszą być zainstalowane urządzenia ista (podzielniki kosztów ogrzewania / ciepłomierze / wodomierze) oraz radiowy system odczytu.

  2. Kto jest osobą uprawnioną do uzyskania danych do aktywacji konta?

    Jest nią osoba posiadająca tytuł prawny do danego lokalu (akt własności).

  3. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do usługi ista connect?

    Dostęp do usługi możliwy jest po zawarciu stosownej umowy przez zarządcę budynku z ista Polska. Osoby zainteresowane jego uzyskaniem prosimy o kontakt bezpośrednio z zarządcą swojej nieruchomości w celu uzyskania danych umożliwiających aktywację konta.

  1. Jak mogę uzyskać dostęp do usługi ista connect dla mieszkańców zarządzanych przeze mnie nieruchomości?

    Aktywowanie portalu ista connect możliwe jest po zamontowaniu urządzeń (podzielniki kosztów ogrzewania / ciepłomierze / wodomierze) z systemem radiowym oraz podpisaniu stosownej umowy z ista Polska. W tym celu prosimy o kontakt z lokalnym działem sprzedaży ista Polska.

  2. Jakie wymagania powinna spełniać nieruchomość, aby można w niej udostępnić usługę ista connect?

    Nieruchomość musi być wyposażona w radiowe urządzenia ista (podzielniki kosztów ogrzewania / ciepłomierze / wodomierze) oraz centralki zapewniające cykliczne przesyłanie danych o zużyciu opomiarowanych mediów.

  3. Kto jest stroną umowy związanej z usługą ista connect?

    Umowa zawierana jest bezpośrednio z zarządcą budynku i obejmuje aktywowanie usługi dla wszystkich mieszkań w obrębie danej nieruchomości.

  4. W jaki sposób mieszkańcy mogą dokonać aktywacji konta?

    W celu aktywowania konta mieszkaniec powinien zwrócić się do swojego zarządcy z prośbą o udostępnienie danych, które po podpisaniu umowy zarządca otrzymuje bezpośrednio od ista Polska.

Kontakt

Widzisz realne korzyści? Chcesz o coś zapytać?

 
Dane kontaktowe
Dane nieruchomości

* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Wiadomość*
Klauzula Obowiązku Informacyjnego